2013. szeptember 27., péntek

A magyar választó elbulvárosodása - és ennek következményei

A magyar szavazó mentalitása, reakciómódja megváltozott a 90-es évek óta. Az ok nem a Fidesz pr, hanem a bulvár és a kereskedelmi tévék fogyasztásának dominánssá válása. Az Orbán - Habony duó csak felismerte az így kínálkozó lehetőséget, azt maximálisan kihasználja, hozzákeverve egy adagot a szélsőjobb mitológiájából és frazeológiájából. Az ellenzék meg beragadt a korábbi társadalomképben, információterjedési modelben stb.és erre próbálna építkezni - eredménytelenül. A politizáló közönségnek, véleménymondóknak meg még távolabb áll az elképzelése a valóságostól abban, hogy mi befolyásolja a választók részvételi és szavazói döntéseit és mi nem. Az azonban még kérdéses, hogy egy esetleg bekövetkező sokkhatás milyen következményekkel járhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése